FAQ

Hoe komt het dat ik meer opgaven heb gemaakt dan in mijn profiel staan?

Dagelijks Rekenen is een web-app die in verbinding staat met een database. Op het moment dat bij het verzenden meerdere malen achter elkaar op de verzendknop wordt gedrukt, registreert onze database deze ‘dubbele’ tellingen. Deze meldingen komen echter ook bij ons binnen en regelmatig worden ‘meerdere’ inzendingen per dag geschoond, zodat de scores in het profiel conform de CITO-normering blijven.

Ik heb een fout ontdekt, wat nu?

Dagelijks Rekenen doet er vanzelfsprekend alles aan om fouten in onze applicatie te voorkomen. Mocht je een fout ontdekken, dan help je ons er zeer mee om deze via per e-mail te melden. Dat kan via ons contactformulier. Vermeld wel duidelijk de datum en de opgave.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt!

Na verwerking van je bestelling sturen we je alle inloggegevens per e-mail toe. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je de gegevens kwijtraakt. Je kunt ze dan opnieuw bij ons opvragen. Dat kan via ons contactformulier.

Ik wil de opgaven met mijn klas op het digibord doen, kun je inzoomen op de opgaven?

Momenteel onderzoeken we de mogelijkheid om een ‘zoom’ knop toe te voegen aan de pagina met opgaven. Mocht je nu al willen inzoomen op de opgaven dan kan dat eenvoudig door de CTRL-toets ingedrukt te houden en met je muiswiel te scrollen.

Ik wacht al een tijdje op mijn inloggegevens.

Na je registratie wordt je account altijd binnen 24 uur geactiveerd. Als je desondanks geen inloggegevens hebt ontvangen en wel iedere dag een reminder krijgt dat er nieuwe vragen klaarstaan, dan is het verstandig een mailtje te sturen naar ons contactadres. Wij sturen je dan direct jouw gegevens toe.

Ik wil mijzelf graag uitschrijven.

Uitschrijven van Dagelijks Rekenen? Dat kan eenvoudig. Stuur een mail met uw contactgegevens naar ons contactadres en uw account wordt direct voor u afgesloten.